SOCIONIKA PRO FIRMY
Naučte se lidi motivovat
a ne je přirozeně demotivovat
Problémem firem je komunikace a leadership nebo-li vedení lidí. Vedoucí má často tendenci vést druhé podle sebe. Jinými slovy spolupracovníkům dávat to, co sám chce přijímat. A to moc dobře nefunguje. Díky socionice zjistíte typ svého spolupracovníka a také to, jak s ním komunikovat a jak ho vést. Nastavíte firemní kulturu, zlepšíte atmosféru uvnitř firmy, čímž zamezíte syndromu vyhoření a fluktuaci svých zaměstnanců.
TYP SPOLUPRACOVNÍKA
Zjistíte, jaké typy spolupracovníků ve firmě máte. Poznáte jejich skutečné silné stránky a také činnosti, na které se nehodí a které je budou vyčerpávat.
LEADERSHIP
Porozumíte svým spolupracovníkům, získáte návod, jak je přirozeně motivovat a dlouhodobě dobře vést.
ODHAD KLIENTA
Máte ve firmě obchodníky a chcete zvýšit jejich výsledky? Pak je potřeba zlepšit jejich odhad, kdo naproti jim sedí a co potřebuje slyšet k tomu, aby od nich nakoupil.
PŘÍNOS SOCIONU
Silné stránky a talenty,
pracovní zařazení
a vztahy na pracovišti
Poznejte skutečný potenciál svých spolupracovníků a zvyšte tak své obraty.
Zjistěte, jak komunikovat se svými spolupracovníky tak, abyste je přirozeně motivovali.
Postavte si pracovní tým, ve kterém se lidé vzájemně doplňují, mají prostor k seberealizaci a odvádí kvalitní výsledky.
Pečujte o své spolupracovníky tak, abyste včas zamezili krizovým situacím na pracovišti.
SOCIONIKA
Pro firmy
Mezi našimi klienty máme nejenom velikány jako jsou Mall.cz, ale také rodinné firmy či startupy. U všech je ale důležité vědět, jaké typy zaměstnanců daná firma má, na jakých pracovních pozicích se nacházejí a jak s nimi vedoucí pracují.
SOCIONIKA
Pro MLM
MLM nebo-li Multilevel marketing je specifický typ firmy. Problém ale mají společný – se všemi spolupracovníky pracují stejně a mají jen jeden typ manuálu či jeden pracovní postup, jak danou práci vykonávat. A ta většinou nesedí všem. Ani nemůže, máme přeci 16 typů osobností. Vedení lidí také často pokulhává a výsledky jsou menší, než by mohly být. Pojďme to změnit!
SLUŽBY PRO FIRMY
Zjištění typu spolupracovníků
Konzultace k zjištění typu spolupracovníků je krokem číslo 1 na cestě k poznání své firmy.
Díky dvouhodinové individuální konzultaci zjistíte osobnostní profil svého spolupracovníka, jeho přednosti, jeho přirozenou motivaci a mnoho dalšího.
Leadership pro vedoucí
Krokem číslo 2 je naučit se s jednotlivými typy, které máte ve své firmě, pracovat.
Jinými slovy na co skutečně slyší, co potřebují ke své práci a co je jejich přirozená motivace.
Týmové workshopy
Krokem číslo 3 jsou workshopy pro spolupracovníky.
Díky nim se lidé navzájem pochopí, naučí se spolu komunikovat a tahat tak za jeden provaz.
Individuální školení
Chcete ovládat socioniku a zároveň požadujete individuální přístup?
Pak zaškolíme pouze vás. Na míru.
OCHUTNÁVKA
1h ochutnávka naší práce
Neradi kupujete zajíce v pytli? Pak si nás objednejte na 1h, svolejte tým a vychutnejte si vzdělání, které vám přineseme. Ideální pro lidi, kteří pracují s lidmi. Cena 1000 Kč.
Chcete informací více?
Pak kontaktuje Lucii Ailu a klidně si domluvte schůzku.
Pokud jste introvert a chcete spíše zanechat na sebe kontakt, vyplňte prosím formulář a Lucie se vám ozve.
608 504 881
Reference
„Díky Socionu víme, jak se sebou lépe pracovat, na čem stavět své další výsledky, jak se lépe chápat a komu co můžeme svěřit v rámci budoucích společných projektů. Určitě to má smysl a beru osobně jako velmi dobře investované prostředky.“
VÁCLAV STON, CEO Ston & Partneři s.r.o.
Statistiky
Klientů využilo našich služeb
%
Obchodníků zlepšilo svůj příjem
%
Se zlepšil odhad klienta či spolupracovníka
Studium
Blog
Etické lhaní aneb za každou cenu neublížit – díl 2.
Etické lhaní aneb mluvíme tak kulantně, že pravda se vytrácí. Ano, i toto by mohl být podtitulek. V minulém díle jsme si popsali příklad festivalu a paní, která mluvila a mluvila, až zahlcovala, a mnozí by jí v tom nechali jenom proto, aby ji tzv. neublížili tím, že...
Je etika opravdu vždy etická?
Ve společnosti často panuje názor, že nejdůležitější je etika. Chování, které na první místo klade lidi. Chování, které pečuje o vztahy, které hezky a mile komunikuje a vychází všem vstříc. Jak to ale může v praxi klidně vypadat a jaké důsledky etické chování může mít...
Velký problém MLM – na každého stejně
MLM (multilevel marketing) je jedna z možností, jak vybudovat firmu či svou obchodní skupinu. Problém v MLM nastává v okamžiku, kdy jdeme proti své přirozenosti. Problém MLM č.1: Návody a manuály stejné pro všechny Pojďme na příklad. Vedoucí Pepa si tvoří svou MLM...